piątek, 25 września 2015

mBank przyznaje się do winy czyli warto składać reklamacje

W mBanku w lipcu ukazała się promocja „Mobilni mają lepiej” przygotowana jest dla klientów banku, którzy otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy przed dniem 1.04.2015 i nie logowali się poprzez aplikację mobilną mBanku do serwisu transakcyjnego po 1.04.2015. Cały schemat promocji opiera się o mOkazje. Aby więc zgarnąć tytułowe 10 zł do musimy zalogować się do bankowości elektronicznej oraz wybrać mOkazję nr 1: „Prezent za pierwsze logowanie”. Po kliknięciu przycisku „Zdobywaj” wystarczy, że do końca sierpnia zalogujemy się przez aplikację mobilną banku oraz dokonamy płatności za zakupy w sklepach Biedronka, Lidl, Tesco, Kaufland, Carrefour, Żabka lub Freshmarket.

Oprócz zdobycia powyższych 10 zł możemy również zgarnąć kolejne 45 zł, choć na nieco gorszych warunkach.

Więcej o promocji na stronie mbanku: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/app/

Opowiem o pewnej historii która się przytrafiła żonie znajomemu w związku z tej promocji.

Żona mojego znajomego wzięła udział w tej promocji. Okazało się że nie dostała tak jak jest w regulaminie do końca sierpnia mOkazji. Została wylana reklamacja. Odpowiedz mile zaskoczyła odbiorcę.

Szanowna Pani,
 
odpowiadając na reklamację zarejestrowaną pod numerem REKXXXXXXXXX przekazuję wyjaśnienia mBanku.
 
Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej brak jest możliwości udostępnia Pani ofert mOkazje w ramach Promocji „Mobilni mają Lepiej”.
 
Niemniej jednak informuję, że z uwagi na dobrą współpracę z Klientami, dnia 03.09.2015 Pani rachunek eKonto został uznany kwota rabatu w łącznej wysokości 55,00 PLN.
Jest to maksymalny zwrot jaki mogłaby Pani uzyskać w ramach ww. promocji.
 
Mam nadzieję, że dalsze kontakty z mBankiem będą przebiegały zgodnie z Pani oczekiwaniami.
 
 Zamiast 10zł, dostała 55zł :)

Jak ktoś miał taki lub podobny przypadek proszę pisać. Mozę ktoś także nie dostał mOkazji a powinien i warto złożyć reklamację.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz